Kyanite

踏入此地者 当弃绝一切希望

长期开放约稿。

Good Night - 佐々木 李子


推歌,最近新看了一部番,真的感觉好棒,插曲也很好听,很喜欢这首歌的歌词呜呜。

《因为太怕痛就全点防御力了》的插曲,虽然被称为ppt神曲…

但是真的好好听…



佐々木李子 - Good Night


No longer I'm conquered

我不再被征服

By the thought of scaredy-cat

被那些胆小鬼的想法所控制

Step by step

一步接一步

To the light of you

去往你的光芒之中

The night brings the stars

夜晚繁星初上

Above us on the ground

照耀着我们所在的这片土地

We'll have the same dreams

我们会拥有相同的梦想

With holding hands

握紧双手

I'm looking for my braveness

我寻找着自己的涌起

There must be but I never found

一定存在 但我却无法找到

How can I be stronger than I am

我为何变得前所未有的强壮

It seems like my wishes

就像我的愿望一样

Get confidence in me

让我充满了自信心

I know it's not easy reaching

我知道 并不容易抵达

Every night I pray for this universe

每个夜晚 我祈祷着 在这个宇宙中

Where is beautiful

哪里繁花盛开

Where you are alive

你就会在那里散发着活力

So please your smile is like a hope

你的笑容就像希望一样

That making me get over

让我克服所有的困难

When breaking down

当我突破一切

They laugh make enough noise

他们的笑容震耳欲聋

When I'm into my dream

但我沉迷于自己的梦想

But I don't care as you standing there

但当你站在那里 我不在乎 

They'd turn abandon me

他们就要将我抛弃

And I still go on

我仍要继续下去

'Cause don't need anything

因为我不需要任何东西

But you alone

只有你

Reality is giving me

我看到了真相

A lot of riddles a lot of lies

还有很多的谎言

Answers which don't stay forever

那些答案不会永远存在

You are a light forgiving me

你是一束光芒 请原谅我

My weakness and lead further

我的弱点 更进一步

To look for the brand new world

寻找着一个全新的世界

If you are sad if you are down

如果你感到难过 如果你感到失落

I'm always

我一直在这里

Here to brush away your tears

拂去你的泪水

And hold you

将你抱紧

No I'm not scared of anyone

不 我不害怕任何人

You made me this brave

你让我如此勇敢

I protect you

我会保护你

I maybe now baby

宝贝 或许我现在

So still have a bigger room

拥有更大的空间

To raise myself

来提升自己

I'm gonna be the one

我会成为那个

Who everyone notice

万众瞩目的人

You go ahead

你会先行一步

And I will chase right after you

我会追随着你

Some day we'll meet again

有一天 我们会再次相遇

To see our fate

见证我们的命运

Oh memorable journey

难以忘怀的旅程

Colorfulest treasure

五彩斑斓的宝藏

Let's go fellas

让我们出发 

The parade don't stop anymore

步履不停

The moments we're together

我们在一起相守的瞬间

Never fading out

从不会褪色

Look at the stars

仰望星空

They blessing our future

它们为我们的未来祈福

From now on we get up

从现在开始 我们会奋起

And let's go to higher place

让我们去往更高的地方

No longer I'm conquered

我不再被征服

By the thought of scaredy-cat

被那些胆小鬼的想法所控制

Step by step

一步接一步

To the light of you

去往你的光芒之中

The night brings the stars

夜晚繁星初上

Above us on the ground

照耀着我们所在的这片土地

We'll have the same dreams

我们会拥有相同的梦想

With holding hands

握紧双手

I hope I can be brave

我希望 我能变得勇敢

Better tomorrow

更好的明天

Good night

晚安

评论
热度(21)
  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Kyanite | Powered by LOFTER